אפריל 25, 2024
Breaking News

עכשיו זה רשמי: מגפיים, הנעל המועדפת ביותר על הנשים בישראל

לקפוץ איתן בכיף בין השלוליות, להיראות ייצוגית במשרד אבל גם שיקית בבילוי בערב, לצאת עם מכנסיים וגם עם שמלה ארוכה – מגפיים הם הכתובת לכל אלה ועוד. אז איך תבחרי את הזוג שלך?

החורף שלנו אמנם לא ארוך ולא מקפיא כמו במדינות אחרות, אבל כשהוא מגיע אנחנו ממהרות להצטייד כדי להרגיש במיטבנו. ואם בקיץ יש לנו אינספור פתרונות הנעלה, במהלך החורף אין ספק שמי ששולטים הם המגפיים. זוג מגפיים איכותי יכול להשתלב עם כל פריט לבוש ובניגוד להנחה המוטעית, ממש לא מדובר בנעליים כבדות או בעלות מראה מחוספס. 

מגפיים יכולים להיראות מאוד נשיים ויפים, להשתלב מושלם בכל הופעה ולשדרג את הלוק שלנו תוך שניות. בנוסף, צריך לציין שהקטגוריה של מגפיים כוללת בתוכה סגנונות רבים שכדאי להבדיל ביניהם. החל ממגפונים, מגפי קרסול נמוכים שהולכים מעולה עם שמלה או עם סקיני ג'ינס, דרך מגפיים שעוצרים רגע מתחת לברך ועד למגפיים הגבוהים והארוכים שמסתיימים מעליה. 

מה הטרנדים האחרונים בעולם של מגפיים?

כמו בכל פריט לבוש, גם מגפיים משתנים מדי עונה. ישנן תקופות שבהן זוג אחד הוא הפופולארי ביותר, ולאחר מכן הוא נדחק אל סוף הארון לטובת זוג אחר. כדי לקבל קצת יותר מידע על מה שהולך בחורף הנוכחי, החלטנו לבדוק מה ההמלצות של רנואר לגשמים הקרובים.

  • מגפיים עם שרוכים – מגף לנשים מהסוג הזה הם הפתרון המושלם למי שמחפשת מגפיים שניתן ללכת איתם לאורך כל היום. השרוכים מאפשרים להתאים אותם לרגל באופן מיטבי, והמבנה של המגפיים האלה יהפוך אותם לזוג שלא תרצי להוריד.  
  • מגפיים עם גומי בצד – תחת הקטגוריה הזו רנואר התייחסו למגפיים שכולנו מכירות כ"מגפי הליכה", שבאופן מסורתי החלו בתור מגפיים שטוחים אבל הפופולאריות שלהם הולידה שלל וריאציות גם עם עקב קטן. מי שמחפשת זוג מגפיים לשילוב בלוק קז'ואלי ולא מתאמץ, אבל פחות מתחברת למגפיים עם שרוכים, יכולה ליהנות מהתוצאה עם מגפיים מהסוג הזה.
  • מגפי גרב – מגפי גרב הם פתרון נוח מאוד, שמאפשר לשלב מגפיים גם שמלות קצרות או לבוש ערב. מדובר על מגפיים נמוכים שנמתחים על הרגל ממש כמו זוג גרביים, ויוצרים מראה קליל ולא מכביד. מגפי גרב הם גם הסוג שמגיע לרוב עם העקב הגבוה ביותר, כך שאם אתן שייכות לחובבות המראה הגבוה והמתוחכם, אלה מגפיים שתרצו כנראה לנעול ללא הפסקה בתקופה הקרובה. 

לצפייה בעוד מגוון נעליים ומגפיים לנשים אנחנו ממליצים להיכנס לאתר רנואר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *