אפריל 27, 2024
Breaking News

קטנים, נוחים ואופנתיים: 5 תיקי קלאץ' שישדרגו לך את הלוק ברגע

קיימים אינספור סוגים של תיקים לנשים, אבל אם את מחפשת משהו שיגנוב את ההצגה – תיקי קלאץ' הם הבחירה המובילה. בחרנו כמה מסוגים שתרצי לרכוש לעצמך

כמו שכולנו יודעות היטב, אף פעם לא יכולים להיות לנו יותר מדי תיקים לנשים, מהסיבה הפשוטה שכל תיק משרת אותנו לצרכים שונים. אלא שבזמן שלכל אחת מאיתנו יש תיק עבודה ותיק ללפטופ, הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מחפשות תיקים לנשים שמתאימים למסעדה, יציאה עם חברות ומקומות נוספים. תיק קטן, שנחוץ לנשיאת כמות פריטים בודדה אבל מצליח לגנוב את ההצגה. תיקי קלאץ' ממלאים בדיוק את המשבצת הזו.

תיקי קלאץ'
תיקי קלאץ' שמשדרגים את ההופעה ברגע

תיקי קלאץ' נמצאים בקטגוריה של תיקים לנשים שקשה לא להתאהב בהם, אבל ידעת שישנם המון סוגים ועיצובים של תיקים כאלה? איתרנו 5 סוגים של תיקי קלאץ' במראה כיפי במיוחד, שתרצי גם את להכיר:

  1. הקלאץ' הקלאסי – תיק יד קטן שמותאם לנשיאה מתחת לזרוע, נטול ידיות ומושלם לאירועים מיוחדים. מגיע בדרך כלל בצורת ריבוע, ומתאים עם ג'ינס, שמלה או כל לבוש אחר.
  2. קלאץ' קופסה – כשמו כן הוא, תיק בצורת קופסה שעשוי בדרך כלל מחומרים קשיחים השומרים על צורתו. מושלם למי שמחפשת טוויסט מגניב ומעלה חיוך.
  3. קלאץ' נסגר בקליק – צורת סגירה שמזכירה ארנק. התיק עשוי בדרך כלל מחומר דמוי עור.
  4. קלאץ' צמיד – קלאץ' בעל ידית עגולה שמזכירה לחלוטין צמיד, והופכת את התיק לתכשיט לכל דבר. מצוין למי שמחפשת תיקים לנשים לאירוע מיוחד, בלוק קלאסי.
  5. קלאץ' קש – תיק קש מרובע, שמעניק לוק רומנטי וקיצי למראה הכולל. ההמלצה המועדפת עלינו לחודשים החמים!

מגוון תיקים לנשים באתר אחד

מחפשת את הקלאץ' הבא שלך או תיק אחר לנשים שיגרום לכולם להסתובב? סטפאין הוא הכתובת שלך. סטפאין הוא אתר הלבשה, הנעלה ואקססוריז שמציע מבחר עצום של פריטים לנשים, גברים וילדים – ממיטב המותגים ובטווח מחירים רחב. אז אם עדיין לא מצאתם את התיק הבא שלכם, היכנסו לאתר stepin ותקבלי השראה כבר מהתיק הראשון.

תיקי קלאץ'
תיקי קלאץ' אופנתיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *