אפריל 27, 2024
Breaking News

בחירת שמלות בהתאם לגובה

6 בנות לובשות שמלות בצבעים שונים

כולנו יודעות מהם הצבעים שמחמיאים לנו, אילו סוגי בדים אנחנו מעדיפות ואיך לבחור שמלות בהתאם לסוג האירוע, אלא שגם לגובה שלנו יש משמעות בכל הקשור לתוצאה הסופית. איך לוקחים את זה בחשבון?

אישה מדגמנת שמלה שחורה

בחירת השמלה המושלמת יכולה להתגלות כאתגר לא קטן, בשל הצורך להתחשב במאפיינים רבים. אם נדמה לך שכבר בחנת את כל האפשרויות אבל משום מה התוצאה לא עומדת בציפיות שלך – ייתכן שלא התחשבת מספיק במאפיין הגובה. לכל אחת מאיתנו גובה שונה, וכדאי לקחת את זה בחשבון כאשר בוחרים שמלות ערב. מאחר שגובה הדוגמנית שמוצגת באתר לא בהכרח תואם לגובה של כל צרכנית, התמונה לא תספק לך תמיד את המידע הנדרש כדי לקבל החלטה. 

אם את "פטיט" – הכוונה לנשים בגובה שהוא פחות מ-1.60. שמלות שמומלצות לנשים בגובה זה יהיו בדרך כלל מעל לגובה הברך או כאלה שמסתיימות באמצע הירך. שמלות באורך הזה יעזרו ביצירת אשליה של גובה, בניגוד לשמלות מקסי ארוכות שעלולות ליצור אפקט הפוך מהרצוי.

אם את בגובה ממוצע או מעל הממוצע – בקטגוריה הזו יהיו בדרך כלל נשים בגובה שבין 1.60 ל-1.70. נשים בקטגוריה הזו יוכלו להתגמש בנוגע לאורך השמלה, ולבחור הן בשמלות עד הברך, הן בשמלות מקסי והן בשמלות באורך ביניים. הכול כמובן בהתאם להעדפה האישית, לאירוע וכדומה. 

אם את גבוהה – נשים בגובה 1.70 ומעלה יכולות ליהנות מאוד משמלות מקסי, מבלי לחשוש שהשמלה תיגרר על הרצפה. מי שמחפשת "לשבור" את המראה האחיד, יכולה לבחור בשמלות עם חגורה או בשמלות צבעוניות שיוצרות הבדל בין החלק העליון לתחתון.

ומה לגבי הפרינט?

גם להדפסים יש יכולת להשפיע על אשליית הגובה, כך שאם בחרת בסגנון מסוים ולא אהבת את הדרך שבה היא נראית עלייך – ייתכן שאת פשוט זקוקה לפרינט אחר. שמלות בעלות קווים אנכיים והדפסים קטנים יכולים להאריך את הגוף, עבור מי שמעוניינת בכך. מומלץ לשים לב גם לסוג המחשוף – מחשוף וי יכול להאריך את אזור הצוואר, ואילו מחשוף סירה ידגיש כתפיים. בסופו של דבר, את כמובן זו שקובעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *