אפריל 27, 2024
Breaking News

איך לשלב גופיות נשים בכל סגנון לבוש?

הן אמנם פריט לבוש בסיסי שרובנו לא מקדישות לו מחשבה נוספת, אלא שבפועל גופיות נשים יכולות לשדרג את הסטייל ולהשתלב בכל סגנון לבוש. הטיפים הבאים יעזרו לך לעשות את זה בקלות

תמונה של אישה מתולתלת לובשת גופייה

לנשים רבות יש מבחר גופיות בארון, אבל אין ספק שהן לא תמיד מממשות את הפוטנציאל שלהן. גופיות לנשים יכולות להשתלב במגוון סגנונות לבוש, ואפילו לשדרג את המראה הכולל. איך עושים את זה? 

  1. בעזרת שיטת השכבות – במקום ללבוש גופיות נשים רק בקיץ, תוכלי להתחיל ליהנות מהן לאורך כל השנה, בייחוד במדינה חמה כמו שלנו. הסוד הוא באימוץ סגנון השכבות, על ידי לבישת הגופייה כשכבה ראשונה ומעליה חולצה מכופתרת פתוחה, ג'קט או מעיל. 
  2. עם חגורה – הכניסי את שולי הגופייה אל תוך המכנסיים, וקשטי אותם בעזרת חגורה נאה. השילוב הזה יעזור ליצור הפרדה בין החלק העליון לתחתון, וידגיש את כל אחד מפריטי הלבוש.
  3. בעזרת צעיף – צעיף עוזר להוסיף עניין בחלקה העליון של הגופייה, ולשדרג גופיות נשים בצבע אחיד בעזרת תוספת מעניינת וייחודית.
  4. בעזרת חשיבה על האורך – גופיות לנשים מגיעות במגוון אורכים, וניתן להשתמש בהם ולמקסם את המראה של הגופייה במקום להסתיר אותה.
  5. באמצעות טרנדים – נשים רבות רוצות לאמץ טרנדים חדשים, אבל חוששות להגזים ולרכוש פריטים שלא ישרתו אותן בהמשך. רכישת גופיות לנשים בצבע, בסגנון או מסוג הבד הטרנדי ביותר, יכולה לענות על הצורך שלך להיראות אופנתית במידה המתאימה.
  6.  כקונטרסט לסגנון המכנסיים – אם יש לך מכנסיים רחבים שלא בהכרח משתלבים עם יתר הלבוש ואת לא בטוחה עם מה ללבוש אותם, גופיה יכולה להיות הפתרון שחיפשת. היחס בין חלק תחתון רחב וחלק עליון צמוד, יעזור לשמור על פרופורציות ועדיין להרגיש בנוח.
  7. עם הנעליים הנכונות – לפעמים כל מה שצריך כדי לעבור מהמראה הקז'ואלי ללוק של לבוש לערב הוא להחליף את זוג הנעליים. מה שאומר שתוכלי להגיע למשרד עם נעליים שטוחות או נעלי ספורט, ולצאת בערב עם נעלי עקב ללוק שונה לגמרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *